Історик - Юніор
Умови проведення
Всеукраїнського інтерактивного конкурсу “Історик-Юніор”
1. Загальні положення
1.1. Всеукраїнський
інтерактивний конкурс “Історик-Юніор” проводиться щорічно для учнів 5-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів і вихованців позашкільних навчальних
закладів відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з
базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти
науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого
наказом Міністерства від 18.08.1998 № 305 та зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 24.09.1998 № 598/3038.
1.2. Конкурс
проводиться як підготовчий щодо діяльності учнів у Малій академії наук України,
підготовки до участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт
учнів-членів МАН.
1.3. Мета
та завдання Конкурсу:
- виявлення
та підтримка обдарованої учнівської молоді;
- залучення
школярів до поглибленого вивчення історії;
- залучення
учнів середнього та старшого шкільного віку до науково-дослідницької діяльності
в гуртках і секціях наукових відділень МАН;
-
поглиблення, структурування знань учнів, забезпечення інтеграції навчальних
дисциплін і практичної спрямованості школярів при вивченні суспільно-історичних
наук для формування їх наукового світогляду;
- активізація
науково-дослідницької, пошукової діяльності школярів;
- стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді.
1.4. Організатори
Конкурсу: Національний центр “Мала академія наук України” і Центр
“Обдарованість” при Класичному приватному університеті та Запорізькому
технічному ліцеї м. Запоріжжя.
2. Порядок
проведення Конкурсу
Конкурс
проводиться у два етапи.
І етап Конкурсу проводиться у два тури:
1 тур
– учасники надсилають (через місцевого координатора або самостійно) на
адресу Оргкомітету творчі роботи (проекти) у вигляді презентації та файлу з
коротким викладом змісту (тези) електронною поштою або на компакт-диску
звичайною поштою.
Після цього
презентації та тези робіт розміщуються на сайті http://man-junior.org.ua для
загального ознайомлення та відкритого рейтингового оцінювання.
У
рейтинговому оцінюванні проектів беруть участь усі керівники представлених на
Конкурс учнівських проектів. Керівники мають право оцінювати всі проекти, окрім
тих, які виконували їх учні. Після закінчення рейтингового оцінювання
Оргкомітет та журі Конкурсу запрошують для участі у 2 турі авторів проектів,
які отримали не менше половини балів від максимально можливої їх кількості, а
також їх наукових керівників.
2 тур −
захист роботи (проекту) − відбувається за допомогою всесвітньої мережі Internet
в режимі on-line або очно на базі визначених Оргкомітетом територіальних
відділень МАН за погодженням із учасниками та їх керівниками й координаторами.
Після
захисту проектів журі визначає переможців І етапу Конкурсу і оприлюднює їх
список на сайті http://man-junior.org.ua не пізніше, ніж через три дні після завершення І етапу.
ІІ етап Конкурсу (заочний) проводиться 15 грудня 2011 року.
Учасники
заочного (тестового) етапу виконують тестові завдання з профільного предмету. Тестові
завдання разом із бланками відповідей Оргкомітет надсилає координаторам
областей, районів (міст) та окремих загальноосвітніх навчальних закладів
відповідно до поданих заявок.
Результати
перевірки тестових завдань оприлюднюються на сайті Конкурсу http://man-junior.org.ua не пізніше,
ніж через два місяці після завершення заочного етапу.
Учасникам ІІ
(заочного) етапу Конкурсу будь-якого напряму пропонується 30 тестових завдань
різного ступеня складності – по 10 завдань першого, другого та третього
ступенів.
Завдання
першого та другого ступеня складності пов’язані зі знаннями історії. Такі
завдання оцінюються відповідно в 3 та 4 бали.
Розв’язання
завдань третього ступеня складності потребує логіки, нестандартного мислення,
вміння порівнювати, аналізувати тощо. Ці завдання оцінюються в 5 балів.
До кожного
завдання формулюються три-п’ять варіантів відповідей; на спеціальному бланку
необхідно вказати лише одну правильну відповідь.
Перевірка та
оцінювання тестових завдань відбувається за допомогою комп’ютерної програми, в
якій враховані наступні критерії оцінювання.
Максимальна
кількість балів, яку може отримати учасник – 150; з них 30 заохочувальних балів
кожен учасник отримує на початку Конкурсу.
Відсутність
відповіді оцінюється в 0 балів.
Якщо під час
заповнення бланків вибрано 2 і більше відповідей на одне завдання, то відповідь
вважається неправильною.
За
неправильну відповідь знімається 25 % від кількості балів, визначених за
тестове завдання.
Основним
критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана одним
учасником.
На виконання
тестових завдань ІІ етапу відводиться 80 хвилин.
Бланки тестових
завдань заповнюються відповідно до інструкцій та зразків, які отримують
координатори Конкурсу.
3. Визначення та
нагородження учасників Конкурсу
Усім
учасникам ІІ (заочного) етапу надсилаються інформаційно-методичні збірники
Конкурсу та сертифікати, де зазначається результат, показаний учасником
Конкурсу:
*
«Відмінний результат» (нагороджуються учні, які набрали
понад 75 % від максимальної кількості балів),
*
«Добрий результат» (нагороджуються учні, які набрали
понад 50 % від максимальної кількості балів,)
*
сертифікат про участь у Конкурсі.
Дипломами
переможця ІІ (заочного) етапу Конкурсу нагороджуються учні, які набрали
максимальну кількість балів (150 балів) в кожній з номінацій у відповідній
віковій категорії.
Умови проведення
Комментариев нет:
Отправить комментарий